مصاحبه آرشیو خبر ها
روایت روگانی از استانداردهای تدافعی ساری

روایت روگانی از استانداردهای تدافعی ساری

 

آگاهی از تفکرات سرمربی جدید یووه یکی از اصلی‌ترین دلمشغولی‌های طرفداران یووه در هفته‌های اخیر است. با اینکه همه از شیوه‌های هجومی او در رسانه‌ها صحبت می‌کنند اما درخواست‌های تدافعی او از مدافعان نیز طبیعتاً با دستورات هجومی او در ارتباط است. دنیه‌له‌روگانی مدافع 24 ساله یوونتوس در گفتگو با خبرنگاران چینی، ضمن اشاره به خواسته‌های تاکتیکی مائوریتسیو ساری از بازیکان خط دفاعی تیم، بازیکنان یووه را مشتاق شروع فصل جدید تحت هدایت او عنوان کرد.

 

هرچند هنوز در حال پردازش داده‌های تاکتیکی و آموختن استراتژی‌های ساری هستیم و هنوز نتوانسته‌ایم به استانداردهای مدنظر سرمربی تسلط پیدا کنیم اما همه (بازیکنان) به مسیری که در آن قرار گرفته‌ایم باور داریم. 
دستورات ساری برای بازیکنان خط دفاعی با آنچه پیش‌تر موظف به انجام‌شان بودیم تفاوت دارد. او از ما خواسته تا دفاع را به یک خط جلوتر انتقال دهیم، کمتر اصرار به نگه داشتن توپ داشته باشیم و بیش از درگیر شدن با بازیکنان حریف روی دفع توپ متمرکز شویم.
دیدار مقابل تاتنهام و اینتر آزمایش خوبی برای پیاده کردن دستورات ساری بود. اینتری‌ها آنقدر بازی را جدی گرفتند و شبیه یک مسابقه حساس با ما بازی کردند که بازی از یک شبیه‌سازی ساده به یک تقابل کاملاً جدی تغییر یافت که این برای هر دو تیم اتفاقی بسیار خوب بود.
با این حال گرمای هوا سرعت بالای بازی در دقایق ابتدایی را گرفت و باعث شد کیفیت بازی در بسیاری از دقایق افت کند.
با اینکه قرار گرفتن در شرایط بازی در این مقطع از سال که بازیکنان از تعطیلات به تمرینات بازگشته‌اند حقیقتاً دشوار است اما بازیکنان یووه با شور و اشتیاق فراوان به تمرینات آمده‌اند و همه آماده‌اند تا یک فصل متفاوت را با ساری تجربه کنند.

 

گفتنی است روگانی پس از حضور یک نیمه‌ای در دیدار مقابل تاتنهام، در بازی مقابل اینتر ناتزیوناله نیمکت نشین بود. با اینکه از او به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه ساری نام برده می‌شود اما با حضور بازیکنان آماده و سرشناس یووه در خط دفاع، به احتمال فراوان او در فصل آتی نیز مجال کمتری برای حضور در ترکیب داشته باشد. برخی از رسانه‌ها از روگانی به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی انتقال قرضی به میلان نام می‌برند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: